Thursday, June 6, 2024

პროექტი "სიკეთი სკოლა" Project "School of Kindness"

პროექტი სკოლის დასახელება: სსიპ ქალაქ ბათუმის №14 საჯარო სკოლა პროექტის განმხორციელებელი მასწავლებელი:თეონა თურმანიძე პროექტის სახელწოდება: სიკეთის სკოლა -School of Kindness პროექტის ხანგძლივობა: III თვე პროექტის დაწყებისა და დასრულების თარიღი: პროექტის დაწყება პროექტის დასრულება 15.02.2024 15.05.2024 პროექტის განხორციელებაში ჩართული პირები: : მოსწავლე კლასი მოსწავლე 1 მოსწავლე N1 IVთ 15 მოსწავლე N15 2 მოსწავლე N2 IVთ 16 მოსწავლე N16 3 მოსწავლე N3 IVთ 17 მოსწავლე N17 4 მოსწავლე N4 IVთ 18 მოსწავლე N18 5 მოსწავლე N5 IVთ 19 მოსწავლე N19 6 მოსწავლე N6 IVთ 20 მოსწავლე N20 7 მოსწავლე N7 IVთ 21 მოსწავლე N21 8 მოსწავლე N8 IVთ 22 მოსწავლე N22 9 მოსწავლე N9 IVთ 23 მოსწავლე N23 10 მოსწავლე N10 IVთ 24 მოსწავლე N24 11 მოსწავლე N11 IVთ 25 მოსწავლე N25 12 მოსწავლე N12 IVთ 26 მოსწავლე N26 13 მოსწავლე N13 IVთ 27 მოსწავლე N27 14 მოსწავლე N14 IVთ 28 მოსწავლე N28 პრობლემის აღწერა: თანამედროვე საზოგადოებაში ღირსეულად დასამკვიდრებლად, მიმაჩნია, ახალგაზრდების მხრიდან სიკეთის ზიარება საუკეთესო საშუალებაა. უამრავი დახმარების მიუხედავად, ჩვენს ცხოვრებაში უამრავი პრობლემაა ჯანმრთელობით თუ ეკონომიკური მდგომარეობით გამოწვეული. ადამიანების პრობლემური ყოფის შემსუბუქება ჩვენს ახალგაზრდებს სიკეთის კეთებით შეუძლიათ. თუ მოზარდს პატარაობიდანვე მივაჩვევთ, რომ სიკეთის თესვა ყოველდღიური ცხოვრების წესად გადააქციონ, საბოლოოდ ჯანსაღ და მეტად განვითარებულ სამოქალაქო საზოგადოებას მივიღებთ. სკოლაში მოსწავლეებს არა მხოლოდ კონკრეტული დისციპლინებს უნდა ვასწავლოთ, არამედ ოჯახთან თანამშრომლობით უნდა ვიზრუნოთ მათ აღზრდასა და მორალურ განვითარებაზე.ჩვენს მიერ წარმოდგენილ პროქტში ერთ-ერთი აქტივობა არის ხელნაკეთი ნივთების გამოფენა-გაჩუქება.ხელნაკეთი ნივთების დამზადება მოსწავლეებს განუვითარებს შემოქმედებით უნარს.ვფიქრობ ეს აქტივობა ძალიან საინტერესო და ამავდროულად შედეგიანი იქნება,რადგან XXI საუკუნეში ხშირია გაჯეტებზე,კომპიტერზე და ტელეფონზე მოსწავლეების დამოკიდებულება,ეს პროექტი კი მისცემს მოსწავლეებს საშუალებას ცოტა ხნით მაინც დასაქმდნენ ხელაქმით და ნაკლები დრო დაუთმონ ტელეფონს. პროექტის მიზნები და ამოცანები: პროექტის მიზანი: პროექტის მიზანი ახალგაზრდებში სიკეთის კეთების სურვილის გაღვივება, მისი მნიშვნელობის გააზრება, ახალგაზრდების მორალური განვითარება და ჯანსაღი სამოქალაქო საზოგადოების ჩამოყალიბების ხელშეწყობაა. პროექტის ამოცანები: პროექტის ამოცანაა მოსწავლეები აქტიურად ჩაერთონ ხელნაკეთი ნივთების დამზადებაში და ნაკლები დრო გაატარონ ტელეფონთან,კომპიუტერთან. მოსალოდნელი შედეგები: შედეგი №1: ვფიქრობ, პროექტი აუცილებლად მდგრადი იქნება. თუკი მოსწავლე თავიდანვე მიეჩვევა ირგვლივ სიკეთე თესოს, სხვასაც დაანახოს სიკეთის მნიშვნელობა და სიკეთის როლი ჯანსაღი საზოგადოების ჩამოყალიბებაში, თუკი მას ჩვევაში გადაეზრდება, რომ კეთილი საქმე აკეთოს, ეს ქცევა აუცილებლად შეცვლის კლიმატს ჩვენს კლასსა თუ სკოლაში. შედეგი №2: ხელი შეუწყოს ახალგაზრდებში სიკეთის კეთების სურვილის გაღვივებას, მისი მნიშვნელობის გააზრებას, ახალგაზრდების მორალური განვითარებას და ჯანსაღი სამოქალაქო საზოგადოების ჩამოყალიბებას. შედეგი №3: ფილმის ჩვენება და ვიდეო რგოლის ჩაწერა ინგლისურ ენაზე ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს ინგლისური ენის მოსმენის და ლაპარაკის უნარის განვითარებას. პროექტის ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობები: აქტივობა №1: ფილმის ჩვემნება: ფილმი საოცრება (ინგლ.Wonder)სტივენ ჩბოსკის ამერიკული საოჯახო დრამა,რომელიც დაფუძნებულია რაკელ პალაციოს ამავე სახელწოდების ნაწარმოებზე.ფილმი ხელს უწყობს ემპათიის,კაცთმოყვარეობის,მეგობრობის უნარების განვითარებას.ფილმს მოსწავლეებმა უყურეს ინგლისურ ენაზე.ასევე მოსწავლეებმა უყურეს სხვადასხვა ვიდეოებს სიკეთეზე,რის შემდეგაც გავაკეთეთ ფილმის განხილვა.იხ.ლინკები https://www.youtube.com/watch?v=gx2gmeEv3Ag https://www.youtube.com/watch?v=OHTBpBPkgPs https://www.youtube.com/watch?v=FI4FSEEtcAc Iუცხ.დაწყ.(I)1. ნასწავლი ლექსიკური ერთეულებისა და გამონათქვამების ცოდნის გამოყენებით დიდაქტიზებული ტექსტების მოსმენა/მოსმენა-ყურება და გაგება კონკრეტული ინფორმაციის მოსაპოვებლად. აქტივობა №2 ხელნაკეთი ნივთების დამზადება,ნახატების მომზადება და მზადება გამოფენა/გაჩუქებისთვის. აქტივობა №3 გამოფენა-გაჩუქება აქტივობების განხორციელების განრიგი: აქტივობა I თვე II თვე III თვე პასუხისმგებელი პირი აქტივობა №1 ფილმის ჩვენება ვიდეო რგოლის ჩაწერა-სიკეთეზე(ინგლისურ ენაზე) თეონა თურმანიძე აქტივობა №2 ხელნაკეთი ნივთების დამზადება თეონა თურმანიძე აქტივობა №3 გამოფენა-გაჩუქება სკოლის ეზოში თეონა თურმანიძე სტანდარტი ესგ-დან Iუცხ.დაწყ.(I)1. ნასწავლი ლექსიკური ერთეულებისა და გამონათქვამების ცოდნის გამოყენებით დიდაქტიზებული ტექსტების მოსმენა/მოსმენა-ყურება და გაგება კონკრეტული ინფორმაციის მოსაპოვებლად. Iუცხ.დაწყ.(I)4. ნაცნობ თემატიკაზე ზეპირი ინტერაქცია მარტივი ენის გამოყენებით. Iუცხ.დაწყ.(I)7. ყოვედღიურობასთან დაკავშირებული სოციოკულტურული რეალიების ამოცნობა, მშობლიურ რეალიებთან შედარება და მათ შორს არსებული მსგავსებებისა და განსხვავებების წარმოჩენა (მაგ., საკუთარი სახელი და მათი კნინობითი ფორმები). პროექტის ხელმძღვანელი: თეონა თურმანიძე ინგლისური ენის წამყვანი პედაგოგი სსიპ ქ.ბათუმის N14 საჯარო სკოლა თარიღი: პედაგოგი: თეონა თურმანიძე IVთ კლასის მოსწავლის მშობელი:---------------------- კითხვარი მშობლებისთვის გაჯეტებზე დამოკიდებულება თანამედროვე საზოგადოების აქტუალური პრობლემაა.ვირტუალურ სამყაროში ჩვენ საათებს ვატარებთ, ვშორდებით რეალურ ცხოვრებას, ზიანს ვაყენებთ ფსიქიკურ და ფიზიკურ ჯანმრთელობას.განსაკუთრებით ნეგატიურად მოქმედებს გაჯეტები ბავშვებზე.ჩვენს მიერ წარმოდგენილ პროქტში „სიკეთის სკოლა“ ერთ-ერთი აქტივობა არის ხელნაკეთი ნივთების გამოფენა-გაჩუქება.ხელნაკეთი ნივთების დამზადება მოსწავლეებს განუვითარებს შემოქმედებით უნარს.ვფიქრობ ეს აქტივობა ძალიან საინტერესო და ამავდროულად შედეგიანი იქნება,რადგან XXI საუკუნეში ხშირია გაჯეტებზე,კომპიტერზე და ტელეფონზე მოსწავლეების დამოკიდებულება,ეს პროექტი კი მისცემს მოსწავლეებს საშუალებას ცოტა ხნით მაინც დასაქმდნენ ხელაქმით და ნაკლები დრო დაუთმონ ტელეფონს. 1.რამდენი წლის არის თქვენი შვილი? ------------------------------------------------------------------------------------------- 2.რამდენ წუთს/საათს ატარებს თქვენი შვილი ტელეფონთან/კომპიუტერთან? ------------------------------------------------------------------------------------------- 3.უყვარს თუ არა თქვენს შვილს ფილმების ყურება? ------------------------------------------------------------------------------------------ 4.შეუძლია თუ არა ინგლისურ ენაზე ფილმის ყურება/გაგება? ----------------------------------------------------------------------------------------- 6.უყვარს თუ არა ხელნაკეთი ნივთების დამზადება? ----------------------------------------------------------------------------------------- 7.რა აქტივობებს ასრულებს თქვენი შვენი შვილი თავისუფალ დროს? ----------------------------------------------------------------------------------------- 8.გაქვთ სურვილი,თქვენმა შვილმა მიიღოს მონაწილეობა საგანმანათლებლო პროექტში „სიკეთის სკოლა“? ----------------------------------------------------------------------------------------- სსიპ ქალაქ ბათუმის მე-14 საჯარო სკოლის IV თ კლასის დამრიგებელს თეონა თურმანიძეს ამავე სკოლის IVთ კლასის მოსწავლის____________________ მშობლის ___________________________ გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა IVთ კლასი აქტიურადაა ჩართული სასკოლო აქტივობებსა თუ საგანმანათლებლო ღონისძიებებში. ხშირად ხდება ყოველივე ამის ფოტო-ვიდეო მასალაზე ასახვა და ინტერნეტ სივრცეში გაზიარება. მე, (მშობლის სახელი-გვარი)________________________________, თანახმა ვარ ჩემი შვილის (მოსწავლის სახელი-გვარი)__________________________________ ჩართულობით განხორციელებული ზემოთ აღნიშნული აქტივობების ამსახველი ფოტო-ვიდეო მასალა აიტვირთოს საჯაროდ. განმცხადებელი:________________ თარიღი: კითხვარი სსიპ ქ.ბათუმის N14 საჯარო სკოლა თარიღი: პედაგოგი: თეონა თურმანიძე მოსწავლის სახელი და გვარი---------------------------------------------- 1.გაქვს თუ არა სურვილი, აკეთო სიკეთე ყოველდღიურად შენი თანაკლასელისათვის/სკოლელისათვის? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2.კონკრეტულად, რა კეთილი საქმის გაკეთება შეგიძლია? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3.გაიხსენეთ სხვა ადამიანის მიერ თქვენთვის გაკეთებული კეთილი საქმე. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4.როგორ გამოხატავთ რეაქციას, როცა სიკეთეს გიკეთებენ? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5.რა კეთილი საქმეების მაგალითებს ხვდები შენს კლასში?---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 6.მოგეწონა თუ არა პოექტი და რატომ?------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 7.პროექტის განმავლობაში,რომელი აქტივობა მოგეწონა ყველაზე მეტად და რატომ? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment